FAQ
Sprawdź - może inni już o to pytali!
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na naczęściej zadawane nam pytania.
Co należy zrobić aby nie wypełniać za każdym razem danych teleadresowych?
Wystarczy zarejestrować sie w naszym sklepie, a przy nastepnych zakupach zalogować sie wpisując login lub swój e-mail oraz hasło. Aby to zrobić należy wybrać przycisk "MOJE KONTO". Jeśli nie masz konta w zakładce "MOJE KONTO" wybierz przycisk "ZAREJESTRUJ SIĘ". Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić lub usunąć swoje dane teleadresowe.
Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy dla małych gabarytów (filmów dvd/blu-ray) to:
List polecony ekonomiczny - 7 zł
List polecony priorytetowy - 9 zł
Koszty dostawy dla wszystkich gabarytów to:
Poczta Polska (Kurier48) - 13 zł (pobranie 16 zł)
Kurier - Pocztex/DHL - 16 zł (pobranie 19 zł)
Koszt dostawy zagranice:
Poczta Polska na terenie Europy - 30 zł
Jak otrzymywać od nas informacje dotyczące promocji i nowości?
Wystarczy zapisać się na newsletter. Dzięki wpisaniu swojego adresu e-mail w pole z prawej-dolnej strony ekranu bedziesz otrzymywał od nas informacje mailowe z promocjami oraz nowościami.
Czy mogę zmienić złożone zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane - zadzwoń lub napisz do nas wiadomość email, zawierającą informacje na temat żądanych zmian - w miarę możliwości postaramy się uwzględnić Twoje korekty, zaś mailem lub telefonicznie potwierdzimy możliwość ich dokonania.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Możesz sprawdzić dane o realizacji i o wysyłce logując się na naszej stronie i wybierając zakładkę "Twoje zamówienia".
JEŚLI MASZ JAKIŚ PROBLEM Z DOKONANIEM ZAKUPÓW/PŁATNOŚCIĄ/DOSTAWĄ -NAPISZ DO NAS LUB ZADZWOŃ - POSTARAMY SIĘ CI POMÓC.